مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-22سياسي

برمدار حسین(ع)| سنگری: «حسین(ع)» راه نجات از تاریکی های زندگی است+فیلم


در زندگی همه انسان ها گاهی فضا به حدی تاریک می شود که این تاریکی حتی فرصت تماشای خودمان را از ما می گیرد، موجب می شودد ما خود و خانواده مان را گم کنیم ما در این تاریکی نیازمند نور و روشنایی هستیم و این نور حسین(ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمدرضا سنگری از محققان و پژوهشگران آیینی کشورمان همزمان با ماه محرم سلسله مباحث مناسبتی را با عنوان برمدار حسین (ع) منتشر می کند که تلاش داریم به شکل روزانه آن را منتشر کنیم.

سنگری در نخستین جلسه با بیان اینکه وقتی ما از محرم، عاشورا و کربلا می خواهیم سخن بگوییم پرسش های بزرگی پیش روی ما قرار داد، گفت: یکی از آنها این است که اگر کربلا زیباست و ما آن را زیباترین صحنه و تابلو تاریخ می دانیم از این تابلوی زیبا و از این آموزه های زنده و زاینده کربلا چه استفاده هایی می توانیم در زندگی روزانه داشته باشیم؟ کربلا با امروز ما چه پیوندی دارد؟ وی با طرح این پرسش که اکنون که 1381 سال از کربلا گذشته و آن حادثه که سال 61 هجری اتفاق افتاده کربلا با کدام بخش زندگی امروز من پیوند داشته، توضیح داد: اگر گفته شده حضرت اباعبدالله مصباح هدایت است، من از این چراغ و از این مصباح چه بهره گیری برای زدودن تاریکی های روزگار خود می توانیم داشته باشیم؟ به زبان دیگر تا چه اندازه حسین (ع) امروزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برمدار حسین(ع)| سنگری: «حسین(ع)» راه نجات از تاریکی های زندگی است+فیلم

برمدار حسین(ع)| سنگری: «حسین(ع)» راه نجات از تاریکی های زندگی است+فیلم